Trainingen
V4 biedt een breed scala aan verschillende opleidingen op het gebied van klantcontact. Van een basisopleiding voor geheel nieuwe medewerkers in klantcontact tot trainingen voor zeer ervaren service – of sales medewerkers én onze trainingen zijn aftestemmen op elk gewenst kanaal (telefoon, mail, chat etc.)
Al onze trainingen worden altijd als maatwerk gefinetuned op uw organisatie en communicatiestijl, waarbij wij zorg dragen voor het behoud van de kwaliteit en correcte toepassing van wet & regelgeving.
Basisopleidingen beslaan minimaal 1 dag. Vervolgopleidingen kunnen per dagdeel worden afgenomen. In onze trainingen maken we gebruik van door u aangeleverde rollenspellen om de geleerde technieken ook echt in te kunnen trainen. Vanzelfsprekend werken wij met ervaren trainers en/of acteurs en stemmen wij de trainers zoveel mogelijk af op uw soort/type organisatie.
Meer weten over onze trainingen en aanpak? Kijk dan hier.
Workshops
Naast onze trainingen bieden wij ook diverse mogelijkheden voor (inter)actieve workshops voor medewerkers, leidinggevenden en managementteams in klantcontact.
Workshops bieden wij u in verschillende soorten en maten, nagenoeg altijd als maatwerk.
Wij hebben ruime ervaring met het faciliteren van workshops op het gebied van:
- Teambuilding: van samen werken naar samenwerken
- Inzetten van alle teamtalenten
- Inrichten van kort cyclisch sturen
- LEAN, Agile, Scrum en/of Harada methodiek
- Opstellen van team KPI’s
- Customer Journey Mapping
Daarnaast attenderen wij u ook graag op de V4 KlantContactKwis waarin we op een ludieke manier alle onderdelen die leiden tot optimaal klantcontact en het verhogen van de klantbeleving aan bod laten komen. Lees hier direct meer over deze workshop van ca. 2,5 uur!
Meer weten over de mogelijkheden voor een workshop? Bel 085-3012252 of mail ons voor meer informatie: contact@V4interim.nl
Wij komen graag vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken!