Waar we voor staan

v4-logo-280x280
Meld u aan voor onze Nieuwsbrief

V4 is een ervaren, gedreven en betrouwbare fullservice dienstverlener in Customer Contact en aangesloten bij de Klantenservicefederatie; de brancheverenging voor Klantcontact.

Onze passie en kernwaarden bestaan uit de 4 V’s van Verbinding, Verandering en Voortdurend Verbeteren.

Wij geloven dat klanttevredenheid en -loyaliteit een gevolg is van medewerkertevredenheid en ondersteunen klantgerichte organisaties bij het realiseren van de 4 belangrijkste voorwaarden voor succes:

Verbinden en Vertrouwen

  • De juiste mensen op het juiste moment op de juiste plek: door gerichte interim inzet van experts en/of Werving en Selectie van hoogwaardig gekwalificeerde medewerkers en management vanuit V4 Interim.
  • Langdurig(er) inzet van uw eigen personeel: door het aanbieden van modulaire ontwikkelingsgerichte opleidingen en trainingen vanuit V4 Interim en Teamleidercoaching.nl.
  • Behoud van talent door aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling: door gerichte individuele (management)coaching, team(leider)coaching en/of loopbaantrajecten vanuit Teamleidercoaching.nl en V4 Coaching.

Verantwoord Vooruit

  • Meten = Weten = Verbeteren: door gericht onderzoek naar uw klanten (Customer Journey’s), uw (keten)processen (LEAN) en uw toekomstige kansen en mogelijkheden (door bijvoorbeeld een KlantcontactScan, NPS, KTM, Mystery calls of visits etc.) ontvangt u concrete adviezen en direct toepasbare verbetervoorstellen voor de korte en lange(re) termijn. V4 Interim en V4 Contact bieden hiervoor diverse mogelijkheden en diensten.
  • Veranderen vraagt zorg en aandacht: wij zijn met V4 Interim bewezen succesvol gebleken in onze aanpak van het faciliteren en begeleiden van complexe verandertrajecten in verschillende soorten teams, in zowel kleine als grote organisaties.

Voortdurend Verbeteren

  • Keep it simple and make it fun; routine is key voor elk succes: V4 Interim helpt u bij het implementeren en optimaliseren van o.a. Customer Experience, Service Excellence, Operational Excellence, LEAN, Continuous Improvement, Agile, SCRUM en Kort Cyclisch Sturen.

Bewust (uit)Besteden

  • Kwaliteit kost geld, Het niet leveren van kwaliteit kost kapitalen! V4 Contact helpt u bij het in kaart brengen van kosten en baten vs gericht uitbesteden van (een deel van) uw klantcontact. Uitbesteden is niet per definitie beter en goedkoper, er zijn vaak andere alternatieven. Wij willen vooral dat u de juiste afweging maakt, waarbij kosten en baten goed kunnen worden gewogen. En als u dan alsnog besluit dat u wilt uitbesteden, hopen we natuurlijk dat u dat bij ons onder wilt brengen.

Over Lydia

Lydia Veldman is oprichter en eigenaar van V4. Haar passie voor klantcontact enerzijds en interesse in de mens én Customer Experience anderzijds, vormen de basis voor het ontstaan van V4 eind 2015. Naast bijna 30 jaar ervaring in customer contact is Lydia gecertificeerd Professioneel Coach, Harada Trainer en Examinator voor het branchecertificaat van de Klantenservicefederatie.

De 4 V’s staan voor Verbinding, Verandering en Voortdurend Verbeteren; alles wat noodzakelijk is om als organisatie succesvol te zijn! V4 gelooft dat klanttevredenheid en -loyaliteit een gevolg is van medewerkertevredenheid en ondersteunt klantgerichte organisaties bij het realiseren van de belangrijkste (voor)waarden voor succes. Dat doen we vanuit onze verschillende labels: V4 Interim, Teamleidercoaching.nl, V4 Coaching en V4 Contact.

Voor elke medewerker én elk bedrijf, groot of klein; wil V4 van toegevoegde waarde zijn! We hebben ons kantoor in Amersfoort (NL), maar werken door heel de Benelux.

Lydia op LinkedIn

Onze mensen

V4 beschikt met ruim 25 jaar ervaring over een groot netwerk van ervaren en gespecialiseerde zelfstandige professionals met een voorliefde voor de Customer Contact branche. De juiste persoon op de juiste plek, op het juiste moment: daar zorgen wij voor!

De interim experts van V4 staan voor onze kernwaarden. Zij ‘ademen’ onze passie daar waar het gaat om Verbinding, Verandering en Voortdurend Verbeteren. Onze professionals zijn op de hoogte van de nieuwste methodes en technieken en tillen uw organisatie naar een hoger niveau. Geen inwerktrajecten, maar direct operationeel en effectief!

Wij zijn een platte organisatie en houden van korte lijnen: transparantie = aanbod, actie en resultaat! U bent bij V4 altijd verzekerd van een vast en rechtstreeks aanspreekpunt binnen onze organisatie. Zo houden we ook voor u de lijntjes kort; leren we elkaar sneller én beter kennen en kunnen we ook onze dienstverlening aan u voortdurend blijven verbeteren!

Neem contact met ons op

Een selectie van onze klanten

Ons MVO beleid

Onze maatschappelijke betrokkenheid vertaald zich naar: “Van toegevoegde waarde willen zijn voor medewerkers”.
V4 werkt hoofdzakelijk samen met kleine zelfstandigen (ZZP) uit het V4-netwerk en hecht er aan specifiek voor deze groep gelijkgestemden op het gebied van Verbinden, Veranderen en Voortdurende Verbeteren van betekenis te kunnen zijn door te voorzien in passende opdrachten. Wij streven ook bij Werving en Selectie naar de perfecte match voor zowel onze klant als de kandidaat die wij voordragen. Daarnaast dragen wij met trots bij aan de groei en ontwikkeling (zowel persoonlijk als in teamverband) van medewerkers van onze klanten, omdat daarmee uiting wordt gegeven aan onze kernwaarden: verbinding, verandering en voortdurend verbeteren en alle eindconsumenten van onze klanten daardoor een verbeterde dienstverlening mogen ervaren.

 

Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid vertaald zich naar:  “People, Planet, Profit”.
Duurzaam Ondernemen is bij alle bedrijfsbeslissingen zowel een hoger bedrijfsrendement nastreven, als bovenal eerst de kansen te benutten voor een beter milieu én meer welzijn van de medewerkers en de maatschappij. Het gaat om activiteiten die een stap verder gaan dan waartoe de wet verplicht; vanuit maatschappelijke betrokkenheid en een toekomstgerichte visie.