Binnen 1 week compleet inzicht in uw team, proces of geheel KCC!
Levert uw team niet de resultaten die u verwacht, maar kunt u er niet precies de vinger op leggen? Heeft u het idee dat er binnen uw team of afdeling nog veel winst te behalen valt?
Wilt u efficiencyslagen maken en besparing in kaart brengen of wilt u zich voorbereiden op een toekomstige situatie van groei of veranderende werkzaamheden?
Allemaal gegronde redenen om een Klantcontactscan te laten afnemen. Het kost u weinig tijd en inspanning én binnen een week heeft u een compleet rapport met concrete actiepunten in handen!
Van intake tot rapport
In het intakegesprek gaan wij met u in gesprek over de mogelijkheden en selecteren we de juiste scan afhankelijk van uw specifieke vraagstuk. We spreken af wanneer de scan kan plaats vinden en vervolgens voeren één of meerdere van onze experts bij u op locatie een kort intensief onderzoek uit van slechts enkele dagen. Afhankelijk van uw vraagstuk/wens kan dat ook in combinatie met een inhouse procesverbeterworkshop of teamsessie. Na afloop van de scan ontvangt u uiterlijk binnen 1 week van ons de uitkomsten. De resultaten van de scan verwerken wij tot een adviesrapport. Naast procesverbeteringen en verbeterpotentieel ontvangt u tevens concrete actiepunten, adviezen en tips voor lange(re) termijn en inzicht in nog niet (volledig) benutte kansen per onderdeel en aandachtsgebied.
Kies uw Scan!
Wij bieden u de mogelijkheid om te kiezen uit 3 varianten: de complete 360° KlantcontactScan, de 180° KlantcontactScan en de zogenaamde FocusScan; een beperkt en gericht onderzoek.
Zo kunnen wij u maatwerk leveren en ontvangt u precies die informatie, waar u nú behoefte aan heeft.
360° KlantcontactScan
Onze 360° KlantcontactScan bevat maar liefst 4 aandachtsgebieden, te weten: Loyale Klantwaarde, Kennis & Kunde, Processen & Systemen en Analyse & Rapportage, elk bestaande uit 4 losse
onderdelen. Op deze manier heeft u niet alleen een totaalbeeld over maar liefst 16 onderdelen, maar ook inzicht in de onderlinge samenhang en –werking tussen de verschillende aandachtsgebieden.
Deze complete scan voeren wij voor u uit bij u op locatie in een onderzoek van ca. 3 tot 5 werkdagen.
180° KlantcontactScan
Bij deze variant onderzoeken we 2 door u gekozen aandachtsgebieden (te selecteren uit: Loyale Klantwaarde, Kennis & Kunde, Processen & Systemen en Analyse & Rapportage) en analyseren we van deze 2 aandachtsgebieden elk 4 onderdelen. Deze scan omvat in totaal dus 8 onderdelen. Dit onderzoek vindt eveneens plaats bij u op locatie gedurende ca. 2 tot 4 werkdagen.
FocusScan
Bij de FocusScan is er sprake van een klein en gericht onderzoek. U kiest naar wens en inzicht maximaal 3 onderdelen uit de 4 verschillende aandachtsgebieden van de 360° KlantcontactScan, waarop wij ons zullen richten tijdens het veelal 1 tot max. 2-daagse onderzoek bij u op locatie.
U ontvangt dan géén terugkoppeling over andere onderdelen uit de 360° KlantcontactScan en deze onderdelen zijn dus ook niet opgenomen in het adviesrapport dat u van ons ontvangt.
Heeft u interesse in onze KlantContactScan? Vul dan ons contactformulier in of bel 085-3012252, of mail voor meer informatie naar: contact@V4interim.nl
Wij komen graag eens vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken!