Vanuit V4 Interim faciliteren wij ook regelmatig (proces- of keten) workshops op het gebied van LEAN en/of het in kaart brengen van waist en verbeterpotentieel op korte en lange termijn.
Wij helpen bedrijven door middel van een zogenaamde “boven en onder water sessie”, met het in kaart brengen van de Customer Journey (klantreis) van hun klanten.
U kunt ons ook inzetten voor het voorbereiden en begeleiden van klantarena’s, customer journey en touchpoint-mapping en het inzichtelijk maken van klant- en ketenprocessen. Of kies voor een teamsessie: door het inzichtelijk maken van de kwaliteiten en talenten van een team kan de onderlinge samenwerking verder worden geoptimaliseerd, met als effect een hogere medewerker- en klanttevredenheid!
Onze zelfstandige professionals zijn stuk voor stuk experts op het gebied van Customer Experience en Service Excellence; zij helpen u graag op weg naar uw 9+ klantbeleving.
Laat ons weten wat u zoekt en wij brengen u op korte termijn in contact met een beschikbare kandidaat. Neem contact met ons op! Bel 085 3012252 of mail ons voor meer informatie: contact@V4interim.nl